Salam 1 malaysia, salam perpaduan..

Dalam melayari internet..tiba2 roomate saya berkata ni berita
"Lelaki 350kg meninggal"..
Maaf kpd yg berkenaan...sy hanya mengambil detail dan berita ini dari harian metro secara online..saya ambil yang mana ada berkaitan dengan kesihatan utk dikongsi bersama customer saya yg lain...

Utk membaca berita ini dengan lebih lanjut, klik link di bawah ini...
http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Monday/Setempat/20091116090721/Article/index_html

Saya hanya sekadar utk mengingatkan...siapa2 yg dari golongan berat badan berlebihan dan ingin mendapat khidmat nasihat saya..sila hubungi saya secepat mungkin..

p/s: kelonggaran cincin makin ketara...nk beli cincin emas tuk kawin nti pun, hrga dah murah la sbb jari dh makin kecik..hehehe =p

~STRIVE TOWARDS SLIM~
(o_@)