Salam satu MALAYSIA....

Hmmmm....terima kasih kepada 5 org yg bertanya pada hari ini tentang masalah BOROI... Nasib baik anda tanya...kalau tidak....saya tak tahu apa masalah anda...Lantas saya post kat sini nak kongsi bersama anda semua di luar sana...

Ade yg bgtw, jenuh mencuba produk lain....tapi masih tak berjaya...perut masih mcm ORANG MENGANDUNG, tapi still xkuar anak ag...ITU YG DIE KONGSI ngan saya la....

Jom sama2 dengar mcm mne HERBALIFE berfungsi membuang masalah BOROI anda...
Tgk label dibawah di herbalife produk tertulis "SHAPE WORK". So, bila tempat lain di badan anda dah kurus...herbalife tak kan buat ia makin kurus...dengan formula 1 dan F3 yg dah sy jelaskan kt bawah tu, dua-dua produk ini akan bertindak dalam badan anda dan mencari sasaran di mana tempat lemak banyak berkumpul di dalam badan anda.Cara macam mana ia bertindak, sama juga dengan yang saya explain mcm mne ia boleh menguruskan badan..

JANGAN RISAU....
tempat yg anda tak nak kecilkan atau kuruskan, tempat tu takkan kurus..Herbalife bertindak reshape your body...mcm sy dulu la...cam tong dram..xde shape pun...sekarang..dah nk mcm kerengga..kuikuikui...seronok..tp alhamdulillah badan still sihat walafiat...

Jom sama2 kongsi dengan melihat gambar 18SX di bawah...opssss 18SX sebab diorang nak tunjuk dan kongsi apa yg berlaku dan apa yg telah merubah hidup dia...sekarang mereka boleh tersenyum bangga tnp ade lagi yg mengandung tapi entah bila baby nak kuar..
Gambar2 tersebut, sy telah menutup muka mereka...supaya sensitiviti hak individu tidak timbul..
perhatikan tanda "SHAPE WORK"






Mereka bertiga tekad utk menggugurkan anak mereka...dan sekarang mereka telah berjaya...anda bila lagi...masih menyayangi baby di dalam kandungan anda...dipersilakan dengan bangganya anda menjaganya hingga ntah bila akan dilahirkan..
Maaf terkasar bahasa...bukan niat apa2..sekadar utk menyedarkan anda diluar sana betapa pentingnya utk menjaga kesihatan anda semua....
p/s: kenapa gambar lelaki sahaja? perempuan pun ade..tapi bagi saya, gambar perempuan bukan setakat 18 sX..akan menjadi 30 SX...hohoho...faham2 la yer...nanti ada plak yg kata saya letak gambar lucah...ish3...xsanggup...xsanggup...
Andai ada terkasar bahasa..maafkan saya...saya manusia biasa yg kdg2 lancang mulut dlm berkata2....itu semua utk kebaikan anda....fikir2kanlah.....
Kepada yg berminat..jangan malu, jangan segan, jangan takut...sy bukan doktor nak suntik orang...saya hny menjadi HEALTH CONSULTANT anda...
hubungi saya ym/email: marhaini_zie@yahoo.com
Sekian...wassalamm....
~SAKIT @ SIHAT?~
Bertindak sekarang!!!!
(o_@)
peaceeeeee......