Trip aku ke pahang..tuk update mereka2 ini...GOOD result dapat..t ade byk masa, aku postkn gmbr sebelum dan selepas mereka...duk pahang la..aku dipeluk hingga nk jatuh oleh mereka2 ini..mana tak nyer...2 minggu mnum 3 kilo turun....gilerr byk..haha..pape pun..nti la nk tunjuk gmbr before n after....baru nmpk beb....xsampai sebulan ag mereka amik ni..hehe..



(Hehe...abg lani dan kak pah selaku isteri tercinta dia..siap tersenyum bangga ag abg lani..hehe)


CUSTOMER aku tak bertaburan di pelusuk MALAYSIA..
--> UM
-->Pahang
-->Kelantan
-->Kedah
-->Terengganu
-->Johor

Student Um ni...ramai nk rahsia2 dulu...die sogan la nk tunjuk muka sekarang...tggu kemunculan mereka...BEFORE & AFTER...

Kat pahang pun, ade gak yg malu2 nk amik gmbr...letak yg sporting2 jer nie..hehe..nk bgtw kalau hangpa semua join jadi customer aku..alamaknya...sebulan sekali, xleh lari..aku akan jumpa gak...nk measure health status...bkn nk kejar duit...kejar org tu supaya jdi cpt2 SIHAT!
hehe..